Dostawa i odbiór towaru

Dostawa i odbiór towaru:

    Zawarcie umowy. Dostawa i odbiór zamówienia.

    1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

    2. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego.

    3. Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

    4. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).

    5. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym w warunkach wysyłki i/lub na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie określonych w warunkach wysyłki i/lub na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.

    6. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy. Cennik wysyłek dotyczy wysyłek na terenie Polski. Koszty wysyłek poza granice Polski sa ustalane indywidualnie.

    7. Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez Klienta w zamówieniu. Towar dostarczany jest na terenie Polski (warunki dostawy zagranicznej ustalane indywidualnie) W przypadku wyrażenia przez Kupujacego życzenia wysyłki towaru poza granice Polski Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne cła, podatki i koszty odpraw celnych naliczane w kraju docelowym. Za uregulowanie tych opłat odpowiedzialny jest Kupujący. Sprzedający nie zaniża wartości celnej przesyłek.

    8. Sprzedawca zobowiązuje sie do wysyłki zamówienia w terminie do 14 dni roboczych. Dokładamy starań aby wysyłki realizowac w jak najkrótszym terminie. Z reguły wysyłki są realizowane w ciagu 2 dni roboczych. W szczególnych przypadkach  czas dostawy może ulec wydłużeniu. W przypadku zamówień indywidualnych/nietypowych lub wymagajacych importu czas dostawy jest ustalany indywidualnie i może przekroczyć 14 dni roboczych.

    9. W przypadku przekroczenia deklarowanego terminu wysyłiki lub braku możliwości realizacji zamówienia w ustalonym terminie Sprzedawca zobowiązuje się na życzenie Klienta do zwrotu wpłat wniesionych przez Klienta w pełnej wysokości.

    10. W przypadku zaistnienia okoliczności wpływajacych na przedłuzenie terminu wysyłki obsługa sklepu skontaktuje się z Klientem niezwłocznie w celu ustalenia nowych warunków i terminu dostawy.

    11. Wysyłki zrealizowane w terminie do 14 dni roboczych są traktowane jako wysyłki zrealizowane terminowo.

    12. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody pośrednie lub utracone korzyści przez Klienta

    wynikłe z tytułu przekroczenia deklarowanego terminu dostarczenia towaru lub niemożności dostarczenia towaru przez Sprzedajacego.

    13. Formy wysyłek:

      Przesyłka kurierska –  czas dostawy zależny jest od wybranej opcji (przesyłka zwykła lub priorytetowa) i realizacji przez firmę kurierską.

      Przesyłka Pocztą Polską –  czas dostawy zależny jest od wybranej opcji (przesyłka zwykła lub priorytetowa) i realizacji przez Pocztę Polską

      Przesyłka do paczkomatów InPost (opcja na życzenie Klienta, przesyłki nie ubezpieczone) – z uwagi na brak mozliwości spisania protokołu ewentualnych uszkodzeń nie polecamy tej formy dostawy. 

      Odpłatna dostawa do Klienta własnym transportem Sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu – warunki oraz cena ustalane indywidualnie z Klientem,

      Osobisty odbiór w placówce firmy - wymaga wcześniejszego kontaktu z obsługą sklepu.

      14. W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy zgłosić kurierowi, listonoszowi lub pracownikom obecnym przy dostawie/odbiorze. Podstawą reklamacji uszkodzenia w czasie transportu jest stwierdzenie uszkodzenia w formie spisanego i podpisanego przez kuriera/listonosza protokołu uszkodzeń. W takim przypadku prosimy o niezwłoczne poinformowanie Obsługi Sklepu o zaistniałej sytuacji.

      15. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem (nie dotyczy paczkomatów InPost). Z chwilą pokwitowania odbioru na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.