Polityka prywatności serwisu www.apitec.pl
Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Apitec Jerzy Rugała mieszcząca sie w Tarło-Kolonia 55A, 21-104 Niedźwiada NIP: 9222211050 REGON: 361691929
Z jakiej platformy korzystamy ?
Firma Apitec korzysta z rozwiazań informatycznych dostarczonych przez firmę RedCart.
Jak przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Jako firma Apitec jesteśmy administratorem Państwa danych osobowych i dokładamy wszelkich starań aby nimi zarzadzań, przetwarzać i przechowywać w sposób bezpieczny zgodnie z umową oraz z obowiązującymi przepisami. Staramy sie aby Państwa dane nie były przechowywane oraz przetwarzane przez nas dłużej niż jest to konieczne w celach reklamacyjnych czy gwarancyjnych.
Jak dbamy o Państwa dane osobowe?
W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, RODO, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego. Nasz serwis posiada certyfikat SSL a dostęp do Państwa danych osobowych ma minimalna ilość przeszkolonych pracowników jedynie w celu zapewnienia najwższej jakości oferowanych usług.
Jakie dane osobowe pobieramy, przechowujemy i przetwarzamy i w jakim celu ?
Nasze produkty można zakupić na trzy różne sposoby:
W zależności od sposobu dokonania zakupy przetwarzamy różne Państwa dane i wykorzystujemy je w różny sposób:
- Podczas zakupów na Allegro wykorzystujemy Państwa następujące dane:
Dane Jak je wykorzystujemy Imie, nazwisko, adres zamieszkania Są to niezbędne dane do zapewnienia poprawności wykonania usługi (wysyłki zakupionego towaru) Nr telefonu komórkowego Jest niezbędny aby wysłać towar firmą kurierską lub skontaktować się w razie problemów. Adres e-mail (poczta elektroniczna) Jest niezbędny do powiadamiania klienta o statusie jego zamówienia Login(nick) z portalu aukcyjnego Niezbędny do nadania przesyłki w paczkomacie, sprawdzenia płatności
- Podczas zakupów przez stronę naszego sklepu wykorzystujemy Państwa następujące dane:
Dane Jak je wykorzystujemy Imie, nazwisko, adres zamieszkania Są to niezbędne dane do zapewnienia poprawności wykonania usługi (wysyłki zakupionego towaru) Nr telefonu komórkowego Jest niezbędny aby wysłać towar firmą kurierską lub skontaktować się w razie problemów. Adres e-mail (poczta elektroniczna) Jest niezbędny do powiadamiania klienta o statusie jego zamówienia Adres IP W celach bezpieczeństwa i zapewnienia poprawności działania sklep internetowego (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes) - Podczas zamówień składanych telefonicznie.
Dane Jak je wykorzystujemy Imie, nazwisko, adres zamieszkania Są to niezbędne dane do zapewnienia poprawności wykonania usługi (wysyłki zakupionego towaru) Nr telefonu komórkowego Jest niezbędny aby wysłać towar firmą kurierską lub skontaktować się w razie problemów.
Dlaczego pobieramy i przetwarzamy dane osobowe?
- Dane które od Państwa pobieramy są niezbędne do realizacji zamówień. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo obsługi transakcji, oraz jej realizację w ramach umowy sprzedaży. Przetwarzanie danych osobowych umożliwi nam również w razie potrzeby sprawne przeprowadzenie procesu reklamacyjnego czy gwarancyjnego.
- Przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych oraz rachunkowych.
- W momencie udzielenia przez Państwa zgody sklep przetwarza dane również w celu zapisywania danych w plikach cookies oraz gromadzenia danych ze stron www.
Komu przekazujemy dany i dlaczego?
Aby zrealizować Państwa zamówienia musimy przekazać Państwa dane osobowe innym podmiotom które nam w tym pomagają. Jednak robimy to jedynie wtedy gdy jest to konieczne.
Podmioty którym udostępniamy Państwa dane
1) Firmie Apaczka (dane adresowe, numer telefonu) – w celu wysłania do Państwa zakupionego towaru.
2) Firmie wFirma ( dane adresowe, adres e-mail, nr telefonu) – w celu wystawienia imiennej faktury.
3) Biuro Rachunkowe Sławomir Struk ul. Powstańców Warszawy 45 lok. 20 21-100 Lubartów ( dane adresowe, adres e-mail, nr telefonu) – w celach podatkowych i w ramach zobowiązywań prawnych
Co gdy wybiorą Państwo płatność za zakupy przez pośrednika ( PayU, Dotpay, PayPal)?
Firma Apitec współpracuje z trzema firmami świadczącymi zewnętrzne usługi w zakresie przyjmowania od Państwa opłat za zamówienia. Podczas wyboru takiej formy płatności zostaną Państwo przekierowani na strone wybranego operatora płatności gdzie podane przez Państwa dane zostają zarejestrowna w jego bazie danych. Firma Apitec nie przechowuje tych danych ani nie posiada w żaden sposób dostępne do nich.
Apitec współpracuje z następującymi pośrednikami płatności:
1) PayU SA - system PayU
2) Dotpay
3) PayPal
Jak długo będziemy przechowywać państwa dane ?
Jeżeli Państwo nie zadecydują inaczej będziemy przechowywać Państwa dane przez czas niezbędny do realizacji zamówień, a także przez okres następujący po zamówieniu, służący dochodzeniu ewentualnych roszczeń, przeciwdziałaniu nadużyciom i oszustwom, do celów statystycznych i archiwizacyjnych – przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych.
Jakie uprawnienia Państwu przysługują.
- Sprostowania ( poprawienia) danych – mają Państwo prawo poprawić ( zmodyfikować) dane osobowe przechowywane przez nasza firmę
- Usunięcie danych – mają Państwo prawo usunąć swoje dane osobowe z naszych systemów przechowywania danych.
- Prawo dostępu do danych – mają Państwo prawo uzyskać od naszej firmy informacje o tym jakie dane państwa przechowujemy i w jakim celu.
- Ograniczenia przetwarzania danych – mają Państwo prawo wstrzymać przetwarzanie lub usunięcie danych w naszym systemie
- Prawo przeniesienia danych – mają Państwo prawo przenieść dane osobowe znajdujące się w naszym systemie do innego administratora danych.
- Prawo do sprzeciwu – w dowolnym momencie mogą Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych.
- Prawo skargi – jeżeli uważają Państwo że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa
Co to jest cookies (ciasteczka) i jak je wykorzystujemy?
Cookies ("ciasteczka") są to pliki tekstowe umieszczane na urządzeniu użytkownika, w celu rozpoznania jego aktywności i dostosowania działań serwisu do jego potrzeb.
Wykorzystuje cookies do:
1. zapamiętania zalogowania,
2. zapamiętania zawartości Twojego koszyka,
3. zapamiętania Twoich preferencji wyświetlania,
4. tworzenia statystyk i raportów oglądalności (funkcjonalność naszego serwisu jedynie do naszych celów).
Jeżeli wyraziłeś zgode na umieszczanie na swoim urządzeniu plików cookies, ale po zakończeniu odwiedzin chciałbyś je usunąc, możesz to zrobić bez obaw a niezbędne instrukcje znajdziesz w plikach pomocy swojej przeglądarki internetowej.
W przypadku, gdy nie zgadzasz się na umieszczanie na swoim urządzeniu plików cookies może zablokować ich umieszczenie odpowiednio konfigurując swoja przeglądarkę internetową. Informacje jak tego dokonać znajdziesz w plikach pomocy swojej przeglądarki lub na jej oficjalnej stronie.
Czy korzystamy z Google Analytics?
Tak, wykorzystujemy Google analytics tylko i wyłacznie do celów statystycznych i raportów dzieki którym możemy ulepszyć działania naszego serwisu dla użytkowników.
Jak działa Google Analytics?
- Google Analytics wykorzystuje technologię „cookies”, w celu przygotowania dla nas raportów na temat źródła ruchu i sposobu naszego serwisu.
- Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu tworzenia raportów.
- Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.
Jak wyłaczyć Google Analytics?
Jeżeli nie wyrażasz zgody na działanie Google Analytics, możesz skorzystać z narzędzia udostępnionego przez Google w celu blokowania tej funkcjonalności (link poniżej)